Forside   Aktiviteter   Om kunstforeningen   Bestyrelse   Bliv medlem   Medlemsfordele   Randers Kunstmuseum   foreningens persondata    Links

Indmeldelse I RANDERS KUNSTFORENING

Stiftet 3. juni 1851 og modtager af Randers Kulturpris 2014

Med din indmeldelse støtter du kunst – og kulturlivet i Randers.

Som medlem får du følgende fordele:

Du deltager i den årlige bortlodning i december af værker indkøbt i årets løb. Ca. 10 % af alle medlemmer vinder.Foreningen bruger halvdelen af kontingent-indtægterne til køb af kunstværker.

Du kan deltage i kunst-omvisninger, -ture, -foredrag, artist talks og den årlige generalforsamling.

Du bliver via vores udstillingsaktiviteter præsenteret for forskellige udtryk inden for  samtidskunsten.

Du får normalt 10% på et evt. køb af kunst på udstillingsaktiviteter.

Du får pt. gratis adgang til Randers Kunstmuseums særudstillinger i kunstmuseets normale åbningstid.

Via medlemsbladet får du info om aktiviteterne. Derfor vil vi gerne have din adresse,tlf. nr. og e-mail.

Hold dig også informeret via Randers Kunstforenings hjemmeside:

BETALING AF KONTINGENT pt. 400,- kr. årligt kan foregå på følgende 2 måder:

1. Send 400,-kr via MobilePay 233020 til Kunstforeningen

2. Indbetal 400,-kr til Kunstforeningens bankkonto: Spar Nord regnr:9233 Kontonummer: 4571073663.

NB! HUSK AT OPGIVE DIT NAVN, ADRESSE, TLFNUMMER og E-MAIL.

Send info til Randers Kunstforenings kasserer Preben Larsen på prela@mail.dk

Du er altid velkommen til at kontakte bestyrelsen, se vores hjemmeside: www.randers-kunstforening.dk